18، 19 و 25 بهمن‌ماه: برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری با رویکرد ارتقاء سلامت نظام اداری"

دوره آموزشی ضمن خدمت الکترونیکی "آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری با رویکرد ارتقاء سلامت نظام اداری" ویژه تمامی کارکنان جمعیت هلال احمر در سطوح ستادی و استانی در تاریخ های 18، 19 و 25 بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۴۵ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر، دکتر رحمانی برگزاری این دوره آموزشی کشوری را ویژه تمامی کارکنان استان ها و حوزه های ستادی و دارای حکم کارگزینی رسمی، پیمانی و قراردادمعین اعلام کرد.

او گفت: این دوره آموزشی به پیشنهاد مدیرکل حراست و با همکاری دفتر تخلفات اداری توسط اداره کل آموزش های تخصصی و ضمن خدمت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر در خصوص چگونگی شرکت در این دوره گفت: تمامی کارکنان جمعیت هلال احمر می توانند در روزهای 18، 19، 25 بهمن ماه سال جاری، از ساعت ۱۰ تا۱۱:۴۵ با مراجعه به سامانه آموزشی آذرخش به آدرس: amoozesh.rcs.ir در این دوره آموزشی شرکت کنند.

او ادامه داد: همچنین می توانند برای دریافت محتوای تعیین شده، منابع مطالعاتی مورد نظر را از سایت رفاهی به آدرس: amoozesh.rcs.ir بخش کتابخانه دیجیتال دریافت نمایند.

لازم به ذکراست ساعت دوره معادل 8 ساعت آموزشی و زمان صدور گواهینامه 15 اسفند 99مشروط به قبولی در آزمون است.

همچنین همکارانی که در سنوات گذشته در دوره های آموزشی ضمن خدمت تخلفات اداری و با عناوین مشابه شرکت کرده اند نیز مجاز به حضور در این دوره هستند.

زهرا جعفری
تهیه کننده:

زهرا جعفری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *