چهارشنبه ٢٨ شهريور ١٣٩٧
هموطنان می توانند نسبت به واریز وجوه نقدی خود (به نفع مردم استان سیستان و بلوچستان) به شماره حساب 66666 نزد بانک های ملت، صادرات، رفاه، سپه، کشاورزی، مهر ایران، دی، پارسیان و پست بانک اقدام کنند. همچنین شماره کارت های 6104337580000378 و 5892101231510872 و 5029387010011879 به ترتیب نزد بانک های ملت، سپه، دی و همچنین سامانه USSD بر روی تلفن های همراه به آدرس «#5151*733*» جهت واریز وجوه کمک های مردمی بابت برنامه های امدادرسانی و بحران خشکسالی استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است. مردم ایران می‌توانند با ارسال عدد 4 به شماره 2099999 روزانه هزینه یک بطری آب معدنی را نذر آسیب‌دیدگان از خشکسالی در نواحی جنوب شرق کشور کنند.
اخبار > انتقال 195 مصدوم زلزله و 23 هزار کبلوگرم اقلام امدادی با 10 فروند بالگرد هلال‌احمر/ 83 ساعت پرواز برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان/ تاکید بر مدیریت مناسب اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها
 


  چاپ        ارسال به دوست

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد:

انتقال 195 مصدوم زلزله و 23 هزار کبلوگرم اقلام امدادی با 10 فروند بالگرد هلال‌احمر/ 83 ساعت پرواز برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان/ تاکید بر مدیریت مناسب اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه امدادگران هلال‌احمر همچنان در مناطق زلزله‌زده در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند، گفت: از صبح روز گذشته تا کنون با 10 فروند بالگرد با 85سورتی پرواز، مجروحان زلزله و اقلام امدادی مورد نیاز زلزله‌زدگان را جابه‌جا شده است.

مصطفی محمدیون با اعلام اینکه عملیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان لحظه‌ای متوقف نشده است، گفت: با بسیج امکانات و نیروهای هلال‌احمر همچنان در حال خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان هستیم و به عنوان نمونه فقط در حوزه ناوگان امداد هوایی 10 فروند بالگرد هلال‌احمر در 85سورتی ، 83ساعت پرواز برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان داشته است.

وی افزود: بر این اساس 23هزار کیلوگرم اقلام امدادی و 195 مجروح زلزله کرمانشاه از روز گذشته با بالگردهای هلال‌احمر جابه‌جا شده است. 

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان با بالگردهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امدادگران همچنان در صحنه خدمت حاضر هستند و طبیعی است که در این شرایط کمتر می‌توانند جزئیات فعالیت‌های خود را در رسانه‌ها گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه روزهای نخست امدادرسانی در هر حادثه‌ای به عنوان ساعات طلایی امدادرسانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا در این شرایط تمرکز اصلی خود را بر رسیدگی به حادثه‌دیدگان و بهبود شرایط منطقه حادثه قرار دهیم و از همه مهمتر مدیریت مناسبی در اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها داشته باشیم تا هر سازمانی مسئول ارائه گزارش عملکرد خود باشد و از همه مهمتر این اطلاع‌رسانی را به زمانی پس از رسیدن منطقه حادثه به ثبات موکول کنیم.


١٧:١٦ - سه شنبه ٢٣ آبان ١٣٩٦    /    عدد : ١٠٢٩٧٨    /    تعداد نمایش : ٧٨٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج