چهارشنبه ٣٠ خرداد ١٣٩٧
صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دستگاه کارتخوان در تمامی مراکز و شعب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها به‌ویژه خانه‌های داوطلبی هلال، شماره حساب ١٥٠٠٠٠٠٠/٤٢ خیرین جمعیت هلال‌احمر نزد بانک ملت شعبه هجرت و کد #٥١٥١*٧٣٣* با تلفن همراه برای دریافت کمک های مردم نیکوکار جهت مشارکت در طرح همای رحمت سازمان داوطلبان در نظر گرفته شده است.
اخبار > روابط عمومی؛ پیشانی دستگاه های اجرایی/ برندسازی و اطلاع رسانی با فعالیت روابط عمومی امکان پذیر است
 


  چاپ        ارسال به دوست

در نشست سراسری مدیران روابط عمومی معاونت ها، سازمان ها و مراکز استان های جمعیت هلال احمر بیان شد:

روابط عمومی؛ پیشانی دستگاه های اجرایی/ برندسازی و اطلاع رسانی با فعالیت روابط عمومی امکان پذیر است

مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اينكه فعالیت در جمعیت، افتخار بزرگي برای تک تک کارکنان است، اعلام کرد: انرژي مثبت و روح لطيفي در تمام فعاليت هاي جمعيت هلال احمر موج مي زند و این موضوع كه فارغ از مادیات، حقوق و دستمزد است، انرژي خالصي برای انجام فعالیت های امدادی و بشردوستانه به دنبال دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، اسماعیل رمضاني، مديركل روابط عمومي و ارتباطات مردمی جمعيت هلال احمر در مراسم افتتاحيه نشست سراسري مديران روابط عمومي معاونت ها، سازمان ها و مراکز استان‌های جمعيت هلال احمر که عصر روز گذشته(سه شنبه) در قشم برگزار شد با اشاره به اينكه فعالیت در این جمعیت افتخار بزرگي برای تک تک کارکنان است، اظهارداشت:  انرژي مثبت و روح لطيفي در تمام فعاليت هاي جمعيت هلال احمر موج مي زند و این موضوع كه فارغ از مادیات، حقوق و دستمزد است، انرژي خالصي برای انجام فعالیت های امدادی و بشردوستانه به دنبال دارد.
وی به اهمیت نقش روابط عمومی در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: برندسازی و اطلاع رسانی جز با فعالیت های مستمر و مفید روابط عمومی هلال احمر میسر نمی شود.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: سه ماه پر از حادثه را پشت سر گذاشتیم و طی برگزاری نشست مدیران روابط عمومی هلال احمر نقطه نظرات و کاستی ها را بررسی خواهیم کرد.
روابط عمومی؛ پیشانی سازمان‌ها است
علی اعمی برنطین؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان هم در این نشست تصریح کرد: روابط عمومی اهدافی را دنبال می کند که برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان و جلب همکاری، تفاهم عمومی و آگاهی از عملکرد دستگاه متبوع، ایجاد  محیط مناسب برای رشد فضایل اخلاقی از جمله آن است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، روابط عمومی را پیشانی هر سازمان دانست و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید بکوشند تا زمینه رشد فضائل کارکنان را در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کنند.
نقش غیر قابل انکار روابط عمومی ها در هر دستگاه اجرایی
در ادامه مراسم افتتاحیه نشست سراسري مديران روابط عمومي معاونت ها، سازمان ها و مراکز استان‌های جمعيت هلال احمر، میرهاشم خواستار؛ معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری جزیره قشم به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: این نقش از ماموریت های سخت پیش روی روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی است.
به گفته وی، روابط عمومی‌ها علاوه بر مشاور عالی مدیر هر سازمان، به عنوان پل ارتباطی میان هر دستگاه؛ رسالت سنگینی را بر عهده دارند. 
معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری جزیره قشم تاکید کرد: کارشناسان روابط عمومی، کسانی هستند که می توانند با انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات فعالیت‌های جمعیت هلال احمر، نقش موثری در معرفی خدمات و عملیات جمعیت هلال احمر داشته باشند.
خواستار با تاکید بر اینکه کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور بی مزد و منت، به نقش آفرینی در تمامی حوادث در داخل و خارج از کشور می پردازند، تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی بر کسی پوشیده نیست و این جایگاه حساس می تواند موجب ارتقا و همچنین موجب نزول یک سازمان شود.
ارتباطات از بنیادی ترین دانش ها و عوامل پیشرفت انسان امروزی است
حجت الاسلام والمسلمین شهابی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان هم در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی محل انتقال درخواست مخاطبان به بالاترین مقام دستگاه اجرایی است، اظهارداشت: جایگاه روابط عمومی، جایگاه بسیار رفیعی است اما برخی از سازمان ها از روابط عمومی به عنوان بخش تبلیغات سازمان استفاده می کنند و این موضوع باعث شده تا کمتر به مفاهیم ارتباطات دوسویه پرداخته شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ارتباطات از بنیادی ترین دانش‌ها و عوامل پیشرفت انسان امروزی است که باید از آن به عنوان زیربنای سایر علوم حال حاضر، یاد کرد.
لازم به ذکر است، پنجمین نشست سراسری مدیران روابط عمومی جمعیت هلال احمر طی سه سال گذشته در قالب تبادل افکار و ارائه برنامه های روابط عمومی در حوزه فضای مجازی و سمعی بصری، نشریه پیام هلال و حوزه خبر، اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها و برگزاری دوره آموزشی رسانه و بحران به مدت سه روز برگزار می شود.


٠٩:٢٥ - چهارشنبه ١٣ دی ١٣٩٦    /    عدد : ١٠٣٩٥٨    /    تعداد نمایش : ٧٥٤


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج