يکشنبه ٢٨ مرداد ١٣٩٧
هموطنان می توانند نسبت به واریز وجوه نقدی خود (به نفع مردم استان سیستان و بلوچستان) به شماره حساب 66666 نزد بانک های ملت، صادرات، رفاه، سپه، کشاورزی، مهر ایران، دی، پارسیان و پست بانک اقدام کنند. همچنین شماره کارت های 6104337580000378 و 5892101231510872 و 5029387010011879 به ترتیب نزد بانک های ملت، سپه، دی و همچنین سامانه USSD بر روی تلفن های همراه به آدرس «#5151*733*» جهت واریز وجوه کمک های مردمی بابت برنامه های امدادرسانی و بحران خشکسالی استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است. مردم ایران می‌توانند با ارسال عدد 4 به شماره 2099999 روزانه هزینه یک بطری آب معدنی را نذر آسیب‌دیدگان از خشکسالی در نواحی جنوب شرق کشور کنند.
اخبار > اطلاع رسانی شفاف هلال احمر در حوزه ارائه خدمات و فعالیت ها حق همه مردم است
 


  چاپ        ارسال به دوست

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با اعضای مجموعه روابط عمومی های جمعیت تاکید کرد:

اطلاع رسانی شفاف هلال احمر در حوزه ارائه خدمات و فعالیت ها حق همه مردم است

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با اعضای مجموعه روابط عمومی های هلال احمر یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی را پاسخگویی منطقی به مردم عنوان و تاکید کرد: اطلاع رسانی شفاف حق همه مردم است و حق مردم از تمام حقوق بالاتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر علی اصغر پیوندی در دیدار با اعضای روابط عمومی ستاد، سازمان ها، معاونت ها و استان های جمعیت با تقدیر از تلاش های شبانه روزی این مجموعه و همچنین تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات، بر نقش مدیران و مسئولان جمعیت در ارتقای جایگاه و عملکرد روابط عمومی تاکید کرد.

وی با اشاره به تاثیر اعتماد مدیران به مجموعه روابط عمومی در بازخورد مثبت فعالیت ها و خدمات هلال احمر در داخل مجموعه و در سطح جامعه، گفت: در گام اول برای ارتقای جایگاه و موقعیت مجموعه روابط عمومی جمعیت هلال احمر، شورای اطلاع رسانی جمعیت را تشکیل دادیم که در این شورا سیاست های کلی هلال احمر در حوزه روابط عمومی و رسانه بررسی، احصا و تبیین می شود تا اگر در مسیر خدمت این مجموعه، گره ای وجود دارد برطرف شود.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین با اشاره به انتظار بالای جامعه از واحد روابط عمومی و سختی دو چندان کار در این مجموعه افزود: روابط عمومی؛ رکن اساسی مدیریت برای پیشبرد امور و انجام صحیح وظایف و فعالیت هاست. بنابراین در گام های بعدی باید ضمن اولویت بندی نیازها در روابط عمومی، به مقوله کار فنی و تخصصی در این مجموعه توجه بیشتری داشته باشیم.

پیوندی باور و اعتقاد قلبی به اهمیت کار روابط عمومی را پیش نیاز ارتقای این جایگاه در نگاه مدیران، مسئولان و جامعه دانست و تاکید کرد: علاوه براین برای بهبود عملکرد روابط عمومی، به تقویت زیرساختهای لازم، استفاده از فناوری و تکنولوژی های روز و پشتکار و مداومت برای نیل به این هدف در روابط عمومی نیاز داریم.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی را پاسخگویی منطقی به مردم و همچنین پرسنل جمعیت عنوان کرد و گفت: در برابر حوادث، اتفاقات، شبهات و مسائلی که در حیطه وظایف جمعیت هلال احمر وجود دارد، روابط عمومی باید موضعگیری منطقی داشته و پاسخگو باشد چراکه اطلاع رسانی شفاف حق همه مردم است و حق مردم از تمام حقوق بالاتر است.

پیوندی با تاکید بر لزوم امتناع مجموعه روابط عمومی هلال احمر از فعالیت های تبلیغی عامه پسند، تاکید کرد: وظیفه روابط عمومی جمعیت هلال احمر این است که واقعیت فعالیت ها و خدمات هلال احمر در حوزه های مختلف از امداد و نجات، جوانان، داوطلبان و ... برای مردم به درستی تبیین شود که این مهم به سرعت عمل، دقت، وسواس و قاطعیت در عمل نیاز دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر به فعالیت شبکه های اجتماعی در سال های اخیر و نقش این شبکه ها در انعکاس اخبار بحران ها هم اشاره و اظهار کرد: با وجود شبکه های اجتماعی جدید، فرهنگ پاسخگویی شفاف، سریع، دقیق و منطقی در حوزه فعالیت ها و وظایف جمعیت هلال احمر باید تقویت شود چراکه پاسخگویی شفاف و منطقی از ایجاد شایعات و شائبه ها چه درون جمعیت و چه در سطح جامعه پیشگیری می کند.

پیوندی در پایان بر لزوم تعامل و ارتباط مجموعه روابط عمومی هلال احمر با رسانه ها و پذیرش دیدگاه های موافق و مخالف و همچنین تعامل با روابط عمومی سایر سازمان ها و ارگان ها تاکید کرد و گفت: بنابر حساسیت وظیفه روابط عمومی هلال احمر، به تعامل گسترده تر با سایر ارگان ها و تبیین خطوط و مسیر مشترک فعالیت و همکاری با این مجموعه ها نیاز داریم.

در این جلسه که علاوه بر مدیران روابط عمومی های سازمان ها و برخی مراکز، تعدادی از مدیران روابط عمومی های استان ها به نمایندگی از سایر استان ها نیز حضور داشتند، مهمترین موضوعات و دغدغه های مدیران روابط عمومی در گفت و گو با دکتر پیوندی مطرح شد.

لزوم انتصاب سخنگو، ارتقای سطح روابط عمومی‌ها، یکسان سازی شیوه‌های اطلاع رسانی، تامین تجهیزات و امکانات لازم برای روابط عمومی‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های مطرح شده بود که دکتر پیوندی قول مساعد برای رسیدگی به این موضوعات داد. 


١٣:١٦ - سه شنبه ٢٥ ارديبهشت ١٣٩٧    /    عدد : ١٠٦٩٢١    /    تعداد نمایش : ٩١٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج