به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس سازمان امداد و نجات در راستای حل مشکلات امدادگران و شنیدن نقطه نظرات، ظهر امروز، به صورت تلفنی با امدادگران گفت و گو کرد.
مناسب سازی فضای کار کارکنان، عمل به ابلاغیهها، موضوعات مربوط به تیم های واکنش سریع و نحوه پذیرش، مسائل معیشتی، وضعیت استخدامی و تبدیل وضعیت، برگزاری دورههای آموزش و ارتقای درجه، به کارگیری سرباز امریه، بیمه امدادگران، وضعیت شیفت و کشیک داوطلبان، تجهیزات ماموریتی و حیطه وظایف امدادگران در ماموریت ها از جمله مهم ترین مسائلی بود که در این مدت بررسی قرار گرفت.
مهندس محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات در پاسخ به این دغدغههای امدادگران، گفت: تمامی تلاش جمعیت هلال احمر مناسب سازی فضای کار و بهبود وضعیت معیشتی امدادگران است و تلاش میشود تا این روند منتج به نتایج مطلوب شود.
وی در قسمت دیگری از گفت و گوی تلفنی خود با امدادگران تاکید کرد: نیروهای واکنش سریع ضرورت دارد تا در مرکز استان ساکن باشند تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن به ماموریت اعزام شوند.
رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: دورههای آموزشی و ارتقای درجه براساس آمایش انجام شده، برگزار میشود و این رویه باید پس از نیازسنجی در دستور کار قرار گیرد. شیوه تقسیم شیفت نیز براساس همین آمایش ها صورت میگیرد و تمام تلاش مجموعه هلال احمر این است تا سیستمی جامع و کامل در این عرصه عملیاتی شود.
لازم به ذکر است که این گفت و گوهای تلفنی رئیس سازمان امداد و نجات با امدادگران به صورت مداوم برگزار خواهد شد و امدادگران میتوانند دغدغههای خود را از این طریق به مسئولان ارشد هلال احمر منتقل کنند.